Image Map

12. aug. 2012

ASK ME - Kom glaaad

Hej med jer! Jeg har valgt at holde min første ASK ME nogensinde! - Det burde også være på tide, for nu runder jeg snart de 10.000 visninger på bloggen. I må meget gerne spørge om flere ting, og ikke kun den ene ting i går og funderer over. :-)
Det der bliver spurgt om kan være alt mellem himmel og jord, men vær rare ikke at være nogle usle hunde, tak. I ved hvad jeg mener - intet seksuelt, det må i finde ud af et andet sted.
Næste spørgsmål er så bare om det skal være en video eller bare et skrevet indlæg. Er mest til det skrevne, men nu må vi se om jeg kan anskaffe kamera! Jeg håber at i vil deltage i dette sjove lille projekt, og måske dele det med andre. Jeg kan jo selvfølgelig ikke love at jeg kan nå at svare på alle spørgsmål, for hvis der er mange, så tager det lang tid, og så bliver det en langtrukken video. Så hvis der er mange, så kommer der en ASK ME del 2. :-)

Og det er selvfølgelig nede i kommentarfeltet at der skal spørges. Spørg løs!
Og ja, jeg har selvfølgelig selv lavet billedet, hahaha!

/Emil

8 kommentarer :

  1. Haha fedt :-)
    Hvad synes du der skal til, for at en blog bliver god? Har du en yndlingsblog - og hvad gør den så god? :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lang tid har du blogget?
    Hvorfor startede du?
    HVORFOR ER DU SÅ LÆKKER?!??!

    SvarSlet
  3. Kan du lide piger med kvindelige former?:D

    SvarSlet
  4. Er hende der Valborg ikke bare fucking sød, altså? Lol
    Tror du på at vi alle er bisexuelle et eller andet sted?
    Voldtager du også læbepomader?
    Lækreste dreng?
    Lækreste pige?
    Æhæhæhæhæ

    SvarSlet
  5. Så får du også mine favoritspørgsmål - synes selv de viser overraskende meget om en person hvis man svarer eftertænksomt ^^

    Mine favorit spørgsmål ^^:

    Hvis du skulle samlinge dig selv med et dyr, hviklet ville det så være - og hvad for dig til at minde om netop dette dyr?

    Hvis du skulle have en tatovering (vi kan bare lege det), hvad skulle det så være? Eller, hvis du allerede har, hvilken er så den mest betydningsfulde du har? Og hvad er betydningen?

    Hvis du kunne få en superkræft, hvad skulle det så være? Og hvorfor? Hvad ville du bruge den til?

    // Janni aka Gulde <>< gulde.dk

    SvarSlet
  6. Sælger du stadig hamstrillinger?
    Og har du hørt om det med Solvej? -Jeg må få anskaffet mig en ny leverandør. Ser du, han flirter med Solvej igen.

    SvarSlet
  7. Bedste pigeblog?
    Ynglings drengeblog?
    Mest inspirerende blog?
    Nogle andre gode pigeblogge?
    Nogle andre gode drengeblogge?

    HVORFOR DU ER SÅ LÆKKER?

    SvarSlet
  8. HVORFOR ELSKER DU MIG?
    -Og hvorfor i al verden spammer jeg dig sådan? ... Æhæhæhæ

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.