Image Map

17. jan. 2012

Den hurtigste, og nyeste, knallert på havnen.

Sådan her vil jeg starte.

Og så er det gjort, jeg har lavet en blog.

Mit navn er Emil Braasch, og jeg bor i en lille by nær Kolding. Dog er er jeg ikke så ofte hjemme, da jeg går på efterskole. Jeg interesserer mig ikke for noget, og på samme tid, alt. Jeg har så mange interesser, og derfor kan jeg ikke komme med dem alle. Men jeg kan da komme med nogen af dem! Jeg kan rigtig, rigtig godt lide badminton. Jeg har spillet det i ca. 8-9 år, og synes derfor også selv at jeg er ret god. At jeg taber alle mine kampe er så en anden sag, men derfor kan jeg da stadig godt have fornøjelsen! Ellers, så elsker jeg at lave videoer eller bare chille på computeren. 


Jeg har valgt at starte denne blog, fordi jeg har set en del som har sådanne en, og har længe overvejet det. Jeg har set op til dem som havde en, og som turde at skrive alt i deres tanker. Misundelig kan man godt sige at jeg er. Og det vil jeg forblive, indtil at min blog har set lyset, og dermed er blevet kendt. Det er ikke målet at bloggen her skal være kendt, men derimod er målet at jeg vil komme ud med nogle tanker, sjove historier, ideer og livet.

Tak fordi du kom så langt, og overhovedet gad at kigge på dette. Jeg har en ide om, at jeg vil se hvordan dette vil køre, og så må vi se om jeg vil køre den videre.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.